Qué es?
Equipo profesional que proporciona atención e información personalizada aos visitantes acerca dos contidos da programación (Colección, exposicións temporais e actividades), así como dos distintos servizos que ofrece o Museo, en polo menos dous idiomas, español e inglés.
Ademais, este persoal:
- Xestiona as colas.
- Entrega o plano do Museo e orienta.
- Valida as entradas compradas a través de Internet.
- Recibe e identifica aos grupos con reserva.
- Recibe aos colectivos de atención preferente.
- Facilita o préstamo de cadeiras de rodas.
- Participa no desenvolvemento das actividades do Museo (seminarios, conferencias, concertos, etc.).
- Atende o mostrador de educación (domingos).
- Proporciona os folletos de accesibilidade que foron solicitados con antelación a accesibilidad@museoreinasofia.es
- Proporciona os folletos dos itinerarios para nenos e adultos.
- Atende aos asistentes aos actos de prensa e protocolo do Museo.
- Entrega e recolle os formularios de queixas, suxestións e felicitacións do Museo.
ónde?
Nos mostradores e puntos de información localizados en:
- Accesos ao Museo
- Edificio Sabatini, Planta 2
- Conexión entre Edificios, Planta 1 (punto de encontro)
- Palacio de Cristal
- Palacio de Velázquez
Cómo RECOñeCER AOS MEMBROS DESTE EQUIPO?
- Llevan a letra “i” nas camisetas
- Uniforme de cor negra